Folkowa torba na zakupy

 
Ostatnio jestem na etapie motywów folkowych, więc uszyłam torbę, a raczej torby na zakupy. Całe trzy.Wydawałoby się prosta sprawa, ale jakaś taka zamotana byłam, że jedną z nich prułam kilka razy. W końcu, zgodnie z powiedzeniem "ranek mądrzejszy od wieczora", zostawiłam, i następnego dnia, ze świeżą głową sprułam, zszyłam i w końcu jest dobrze :).
Nie wiem dlaczego, ale przy szwie francuskim maksymalnie motają mi się strony i niby wiem, że jeżeli zakładkę(?) chcę mieć po lewej stronie, to zaczynam od szycia lewa/lewa materiału, ale... no jak się zagapię, to prujka w dłoń i do ataku :D.

Torby bez zapięcia, z aplikacją i kolorową kieszenią w środku. Bardzo je lubię.





Przy jednej z nich wypróbowałam po raz pierwszy klej w spreju (sprey'u?). Całkiem fajnie się go używa, jednak doznania zapachowe nie są przyjemne, trzeba też kilka godzin odczekać na jego wyschnięcie, bo inaczej materiał słabo przemyka pod stopką :)
Myślę, że będę z niego korzystać, jednak na pewno nie przy aplikacjach na poduszkach, gdyż nie chcę do nich używać takiej chemii.


a pniżej zakupy na ocieplacz/komin (razy dwa). Najpierw robi się ten w odcieniach szarości. Robi się super, gruba włóczka, druty numer 6 i do przodu!
Przy okazji mam ambicję nauczyć się robić oczka prawe/lewe bezwzrokowo. Przecież fantastycznie byłoby podczas robienia takiego komina coś sobie poczytać na przykład. Mam nadzieję, że mi się uda.

Pozdrawiam serdecznie!

Komentarze

  1. Przepięknościowe są...
    Dokładnie o takiej czarno-folkowo-łowickiej marzę ;)
    A dzierganie bezwzrokowe nie jest takie trudne, pod warunkiem, że nie usiłujesz robić czegoś bardziej skomplikowanego, np. ażurów :) Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że gust folkowo-łowicki mamy podobny :) Dziękuję bardzo i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła przepięknie! Sama przyjemność powędrować w takiej na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych torbach!!!!!! A jak nauczysz się dziergać bezwzrokowo to i ja spróbuję. Też bym chętnie poczytała przy dzierganiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję :) niestety na razie nie mogę ćwiczyć, bo ciągle jestem w rozjazdach, ale będę próbować, bo zazdroszczę dziewczynom tej umiejętności :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. fOLKOWE SERCE...:) CIEKAWE, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie folkowa jego część się we mnie odzywa :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze! Pozdrawiam serdecznie!