Czarno-biały komin



To nie jest tak, że pokazuję tylko rozpoczęte robótki (moje ostatnie posty). Większość z nich kończę, ale nie ma okazji do zrobienia sesji foto.
Dzisiaj, mimo paskudnej pogody, udało się zrobić zdjęcia, tak więc posty powinny znowu pojawiać się (w miarę) regularnie.

Na pierwszy ogień czarno-biały komin:


Wykonany techniką ażuru dwustronnego(double knitting). Jestem tą techniką zauroczona. Bardzo przyjemnie się dzierga, a że jestem miłośniczką wzorów norweskich, więc jeszcze nie raz coś podobnego powstanie.






Ku pamięci: włóczka merino de lux 50 (50/50 wełna/akryl), 280m/100g. Na całość użyłam prawie 400g (po 200g w kolorze), druty nr 4.
Wzór z Burda Creazion 4/2016.

Witam zaglądających, komentujących i śledzących i pozdrawiam serdecznie!

Komentarze

  1. Świetny komin i wygląda na bardzo ciepły:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten komin :-D Bardzo mi się podoba! Wygląda na niezwykle pracochłonny.
    A wiesz, że myślałam o Tobie w tym tygodniu? Jakoś tak brakowało mi wpisów zielonotulipanowych ;-)
    Muszę nadrobić zaległości. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Nawet nie wiesz, jak mi się ciepło na serduchu zrobiło po przeczytaniu Twojego komentarza.
      I tak sobie pomyślałam, że chyba napiszę bardziej osobisty post na temat moich blogowo/internetowych emocji :) Pozdrawiam bardzo serdecznie!!!

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę Jolu, że tak "podziałałam" :-)
      Chyba sporo tych emocji... Jeśli tylko to będzie dla Ciebie dobre pisz :-) Zawsze możesz napisać też do mnie :-) Przesyłam uściski!

      Usuń
  3. Piękny komin!
    Bardzo ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny ten komin! Pięknie dopracowany! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaderski komin! Prezentuje się genialnie!!! Aż zazdroszczę talentu! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze! Pozdrawiam serdecznie!