Kocyk w gwiazdki


"Ach śpij Kochanie, jeśli gwiazdkę z nieba chcesz, dostaniesz." Ten projekt kojarzy mi się z bardzo popularną, polską kołysanką, napisaną w 1938 roku przez p. Warsa 
i p. Starskiego.
Któż z nas nie lubi wtulić się miękki i ciepły kocyk i unosząc się na fali marzeń, liczyć gwiazdy przed snem?

Jest to jeden z pierwszych projektów wykonanych moją ukochaną metodą - double knitting. Wzór wymyśliłam sama, dopiero później zauważyłam, że projektów o podobnej konstrukcji wzorniczej jest więcej. Nie wiem jak inne, mój zdecydowanie nawiązuje do gwiazdki z nieba w powyższej kołysanki.
Dobranoc :)


Dane techniczne:
wzór: autorski,
włóczka: Yarn Art Merino de Lux 50 (280m/100g.). 300g/840 m - biały, 300g/840 m - niebieski.
rozmiar: 93 x 107 cm.
druty: nr 4 / US 6.










Pozdrawiam serdecznie! :)

Komentarze

  1. Jakie piękne kocyki tworzysz, przyznam, ze ja chyba za leniwa jestem, żeby tą metodą się bawić, jakoś brak motywacji ;) :) Pozdrawiam z deszczowej centralnej dzisiaj. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze! Pozdrawiam serdecznie!