pled w szarości


Pled w szarościach. W końcu wydziergałam na własny użytek i jestem z niego baaardzo zadowolona. Drugi już na drutach, ale to jeszcze trochę potrwa. Nadwyrężyłam sobie kciuk i robię tydzień wolnego od dziergania - może stąd ten post, bo tak bardzo nie wiem co zrobić z rękami :)

   
 

Wzór na dużej powierzchni wygląda fantastycznie:




Co ważne w przypadku pledu, lewa strona wygląda również interesująco:



Dane techniczne:
włóczka Polo Natura 50/50 wełna/akryl; 100g/200m
kolor: 804 jasny popiel
Na projekt zużyłam 600g/1200m, druty nr 5.
Rozmiar: 120x145 cm (7 motywów)
wzór: niestety, nie wiem, jak dotrzeć do autora wzoru.Znalazłam hiszpańską stronę, na której wzór jest udostępniony jako darmowy KLIK.



Pozdrawiam serdecznie! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze! Pozdrawiam serdecznie!