Komplet w owieczki


Komplet w owieczki dla nowego obywatela :) 
Powstały: poszewka na poduszkę 40x60cm, kołderkę 90x120 cm, jasiek 40x40 cm, oraz dwie osłonki na łóżeczko 30x120 cm.
Poszewki zostały zabrane wcześniej, w związku z tym na zdjęciach są tylko osłonki, które zostały porwane zaraz po zdjęciu z maszyny, jeszcze ciepłe :)


Osłonki szyłam po raz pierwszy i uważam, że wyszły bardzo ładnie. Mam nadzieję, że się sprawdzą i ładnie wpasują się w łóżeczko.
Trochę zabawy miałam z zabezpieczeniem bawełnianych troczków, żeby się nie strzępiły, ale w końcu zawijałam końcówkę podklejając flizeliną dwustronną, potem przeszyłam i zawiązałam nitki, żeby zabezpieczyć szew.
Muszę poczytać, może są jakieś lepsze/szybsze sposoby, bo to zdecydowanie marudna praca.




Pozdrawiam serdecznie! :)

Komentarze