HAED Sweet Shoppe, Aimee Steward - czyli oszalałam

zdjęcie stąd

Tak jak w tytule posta: oszalałam :D. Na razie kupiłam wzór (zgodnie z radą Joanny wyczekałam cierpliwie do promocji, chociaż nie było to łatwe, bo ja BARDZO niecierpliwa jestem), zamówiłam Luganę 25ct, część muliny DMC i się zobaczy, co dalej :P.
Na razie mam zamiar zacząć haftować na ramce kwadratowej i czekać na rozwój sytuacji: jak łyknę bakcyla, to dokonam dalszych zakupów, jak nie, to może kiedyś odkopię tego ufoka.



Z wypiekami na twarzy i otwartą paszczą oglądam i czytam bloga Joanny, chłonę wszystkie informacje dotyczące parkowania i aż się boję pomyśleć co będzie dalej, jak te wszystkie zamówione rzeczy do mnie przyjadą...
Ale co tam, żyje się raz :D

W związku z tym nowym projektem/pomysłem, postanowiłam dzielić posty na szyciowe i dotyczące haftowania, muszę też pilnować etykiet, żeby był porządek.
Trochę głupio, bo taka samiutka z tym jestem, naprawdę porywam się z motyką na słońce :). Dobrze, że jest internet, można sobie poczytać o popodglądać bardziej doświadczone dziewczyny.

W trakcie szukania informacji o parkowaniu wyczytałam inne przydatne ciekawostki, i zgodnie z radą Madziuli na blogu polskineedlepoint.blogspot.com, kupiłam podobrazie i mój ostatni haft przeniosłam z tamborka na ramę. Zdecydowanie lepiej! Mam nadzieję, że ślady po tamborku znikną i wszystko się ładnie wygładzi.

Poniżej postępy z widocznymi jeszcze wieloma nitkami muliny - to pozostałość po tamborku. Gdybym od razu zaczęła na ramie, nitek byłoby zdecydowanie mniej, a tak to teraz sukcesywnie muszę wszystko uporządkować.


Chyba przegięłam z rozmiarem. Wydaje mi się, że ładniejszy byłby mniejszy haft z dużym marginesem z materiału po bokach (z założenia ma być to haft na poduszkę). Bardziej elegancki. Ale przecież nie będę tego pruć. Za leniwa jestem.


Pozdrawiam serdecznie!

Komentarze

  1. Pojęcia nie mam, co to jest Lugana 25ct i jaka to mulina DMC... za to poduszka będzie absolutnie cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) dziękuję bardzo, mam nadzieję, że wkrótce uda mi się ją skończyć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze! Pozdrawiam serdecznie!