haft florentyński, bargello


Lata temu znalazłam w Annie nr 8/97 kurs haftu florentyńskiego i wyszyłam poduszkę kolorami z podanych wzorów. Jak widać nie jest to jeszcze poduszka, czeka na wykończenie, ale kiedyś się w końcu doczeka:










Po latach odgrzebałam wzory, przeszukałam internet i zakochałam się na nowo w bargello :). Dziewczyny wyszywają cudowne wzory. Bardzo mi się podobają, ale na razie bazując na najprostszych wzorach, powstała nowa poduszka w kolorach mojej sypialni:




Wzór wyglądał ładnie na małym kawałku, niestety w dużym wykonanie traci sporo ze swojej szlachetności. Ponieważ jednak zaplanowałam kilka poduszek w tej koloryzacji, kombinuję z następną:


Każda następna będzie lepsza. Niezbyt odpowiada mi kanwa, którą kupiłam. Muszę szukać dalej, aż dobiorę idealny materiał do muliny. Wyszywam mulinami Ariadny.

Ponadto w ostatnim numerze Igłą Malowane bardzo spodobał mi się motyw etniczny. Planuję zrobić sobie takie fajne etui na komórkę.




Komentarze

  1. Piękny ten haft :) właśnie szukam o nim informacji i natrafiłam na ten wpis. Czy mogłabym prosić o skan z Anny kursu na ten rodzaj haftu? byłabym wdzięczna. Dziękuję i pozdrawiam ciepło :) @ moi.madeleine@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze! Pozdrawiam serdecznie!