Krokodyla torebka


Dzisiaj projekt nietypowy, ale spokojnie, nie będzie to torebka z krokodylej skóry :) Torebkę nazwałam krokodylą, bo tak nazywa się wzór, którym wykonana jest żółta klapka.

Nigdy nie skupiałam się na projektach wykonanych na podstawie rysunków dziecięcych. Nigdy również nie ciągnęło mnie do przygotowania takiego projektu. Jednak któregoś dnia, jak zwykle wspólnie z JolantaT,  podjęłyśmy się zadania przygotowania torebki na podstawie poniższego rysunku dla pewnej młodej artystki. Artystki, bo jak inaczej można nazwać kilkulatkę z tak precyzyjnie i pięknie wyrażonymi wymaganiami?

(Wiem, wiem , nie ma kwiatka, jednak w zamian jest piękny, warkoczykowy pasek.)

Niestety, nie pamiętam danych technicznych. Projekt wykonany był bardzo dawno temu. Na blogu zostawiam po prostu ślad po tej fajnej przygodzie.





Pozdrawiam serdecznie! :)

Komentarze

  1. Wygląda bosko! Masz niezły talent! Mi ostatnio kumpela podarowała dwie torebki filcowe, które też sama zrobiła. Normalnie zazdroszczę Wam tych zdolności. U mnie zero talentu jak chodzi o takie rzeczy xd

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze! Pozdrawiam serdecznie!